ספר משנה חיים לסופרי סת”ם

מודעה על ספר משנה חיים

סופר סת"ם? זה בשבילך

ספר משנה חיים לסופרי סת"ם

סופרי הסת”ם שבינינו בוודאי מכירים את התחושה הזו, שעות ארוכות של כתיבה מאומצת בריכוז מוחלט, על מנת להפיק את ספרי התורה והפרשיות המהודרות ביותר. אך בסוף החודש מסתבר שהעבודה הקשה לא מניבה מספיק תוצאות, הסכומים נותרים קטנים ואינם משתווים להשקעה הרבה. לרב זאב וקסברגר מייסד ויו”ר המרכז העולמי לכתיבת ומכירת ספרי תורה מהודרים יש בשורה מהפכנית שיכולה להזניק את הרווחים עבור כל סופר ועובד בעולם הסת”ם.

הבשורה היא ספר חדש פרי עטו של הרב זאב וקסברגר, המבוסס על שנים של ידע וניסיון בתחום הסת”ם, עם טיפים וסודות מתוך החדר שממנו צמחה האימפריה של מלכות וקסברגר. עם הספר תלמדו כיצד לחשוב מחוץ לקופסה ולמקסם רווחים, כיצד להגיע לשפע כלכלי ולחיות באושר ועושר מבלי לוותר על הכתיבה ומבלי להוסיף שעות.

הספר נוגע בשאלות מהותיות שסופרי הסת”ם מתחבטים בהם כבר שנים. איך להגיע ללקוחות פרטיים? איך להעלות את המחירים ובו בזמן להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים? איך ליזום וליצור שיתופי פעולה וכיצד להרוויח עוד כסף מתיווך סת”ם של סופרים אחרים?

כל זאת והרבה מעבר, תגלו בספר משנה חיים לסופרי סת”ם. הספר מיועד הן לסופרי סת”ם מקצועיים והן לסופרי סת”ם בתחילת דרכם שרוצים לפרוץ קדימה, הישר לשורה הראשונה והמובילה של סופרי הסת”ם. בנוסף, הספר מכיל בתוכו ידע שיכול לסייע לעסקנים בתחום, סוחרים, מתייגים, מגיהים, יצרניי קלף, דיו, קולמוסים, בתי תפילין, עצי חיים ולכל מי שיש לו קשר לעולם הסת”ם ומעוניין להכפיל רווחים ולקבל מידע בלעדי על התחום.

הרב זושא הורביץ מתרשם מאד מהספר משנה חיים
הרב זושא הורביץ שליט"א מתרשם מאד מהספר משנה חיים

המלצות על הספר

0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות ריק
      Scroll to Top
      דילוג לתוכן