להתרגש לתת ועונג לקבל

להתרגש לתת ועונג לקבל

בלב נרגש שמח אני להציג בפניכם את הסדרה החדשה המונה מגוון רחב של כריכות פאר מהודרות המותאמות לתפילות, לברכות ולסגולות שונות, שעוצבו בידי אומן מבית ‘מלכות וקסברגר’ בחן ובהדר משובבי עיניים.

רבים מכם בוודאי ישמחו לרכוש כריכות אלו כדי לקיים את מאמר הכתוב “זה קלי ואנווהו” בהידור רב כדרכם של יודעי חן וחובבי המצוות, וכפי שנאמר: “עשה לפניו סוכה נאה… ספר תורה נאה, וכתוב בו לשמו בדיו נאה בלבלר אומן וכורכו בשיראין נאין” (שבת קלג, ב). הלכות רבות עוסקות בנוי המצווה כי קיומה באופן נאה ומהודר הוא תנאי בשלמות המצווה. וזוהי הסיבה לפאר אף את תשמישי המצווה והקדושה ולעשותם כליל תפארת.

את הכריכות תוכלו להעניק כתשורה ערכית ויוקרתית לידידיכם, לקרוביכם ולכל מי שיקר לכם כדי להביע כלפיו רחשי הוקרה, הערכה ותודה. 

אנו נכתוב לכם כל טקסט שתבחרו על גבי קלף נאה בכתב אשורית על ידי סופרי סת”ם יראי שמים. ואתם תבחרו את הכריכה המתאימה והמהודרת המוגשת בנוי רב. לחלופין תוכלו לרכוש את הכריכה בלבד, ולהכניס לתוכה את הקלף שתרצו בעצמכם.

וכן, ניתן להשיג אצלנו קלף מותאם לגודל הכריכות לכתיבת סופר, וכן, קלף עם עיטורים וציורים אומנותיים מוכנים לכתיבת סופר סת”ם.

הסדרה החדשה כוללת כריכות רבות ומגוונות של תפילות, ברכות וסגולות שונות, כמו ‘פיטום הקטורת’, אשר אמירתו היא סגולה להצלחה ולשמירה, ‘פרשת המן’ הידועה כסגולה לעשירות, או הבקשה הנאמרת בשעת הדלקת נרות שבת. כמו כן עיצבנו עבורכם את כריכת ‘טוב להודות’ המתאימה ל’מזמור לתודה’, לתפילת ‘נשמת כל חי’ הידועה כסגולה לישועות, או לכל רעיון אחר כרצונכם. 

מתוך שליחות לרומם, להדר ולפאר את קיום המצוות, משקיעים אנו במוצרים שלנו רבות כדי להגיע לאיכות הטובה ביותר תוך כדי הקפדה על גימור מושלם. גם בכריכות אלו הושקעה מחשבה רבה בכל פרט כדי להעניק למשתמש חוויה של קדושה והתעלות.

הכריכה כוללת מארז מפואר. ניתן להוסיף על גביה הקדשה או כל כיתוב באותיות זהב, כגון שם אישי, לוגו של המוסד, או כל דבר אחר כרצונכם, כך יזכרו אתכם מקבלי המתנה בכל פעם שישתמשו בה.

תמשיכו להתרגש וליהנות ממגוון המוצרים המיוחדים שבמרכז העולמי לספרי תורה מהודרים מבית מלכות וקסברגר.

תזכו תמיד לפאר את היהדות, ליהנות ולשבח לחי עולמים.

שלכם זאבי וקסברגר

סרטון המחשה של הכריכות החדשות

0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות ריק
      Scroll to Top
      דילוג לתוכן